dilluns, 19 de gener del 2015




Sau

BOIG PER TU

En la terra humida escric
Saps que estic boig per tu
Em passo els dies esperant la nit
Com et puc estimar
Si de mi estàs tan lluny
Servil i acabat
Boig per tu .

Sé molt bé que des d'aquest bar
Jo no puc arribar a on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum
Me la beuré
Servil i acabat
Boig per tu .

Quan no hi siguis al matí
Les llàgrimes es perdran
Entre la pluja que caurà avui
Em quedaré atrapat
Ebri d'aquesta llum
Servil i acabat
Boig per tu .

Sé molt bé que des d'aquest bar
Jo no puc arribar a on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum
Me la beuré
Servil i acabat
Boig per tu .

Sé molt bé que des d'aquest bar
Jo no puc arribar a on ets tu
Però dins la meva copa veig
Reflexada la teva llum
Me la beuré
Servil i acabat
Boig per tu .



INFORMACIÓN

El seu origen es Vilanova de sau , Catalunya.
Van començar en 1987 i es van separar en 1999. Els miembros son:
Pep Sala, Carles sabater, Els antics miembros van ser: Joan Capdevila, Josep Sánchez , Ramon Altimir , Carles "Charly" Oliver , Joan Molina , Quim "Benítez" Vilaplana ,Gerry Duffy. Van ser considerats com un dels grups del rock catalá i un dels exits del moviment del Rock catalá y Pop rock.El seu primer disc va ser en 1988 titulat “No puc deixar de fumar” , el segon va ser en 1989 titulat “ Per la porta de servei” .
En 1990 cuan sau va alcançar el reconeixement masiu gracies a el sue disc “Quina nit”.

COMENTARI:

El tema de la lletra estricta és una declaració d'amor a la Lluna, encara que també es pot entendre que siga dedicada a una persona.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada